První pomoc pro správný vývoj řeči on-line
Připravila jsem pro Vás ZDARMA první pomoc pro správný vývoj řeči, kde najdete videa, která mohou pomoci, když si nevíte rady.
Co dělat když...,
aneb první pomoc pro podporu vývoje řeči
Co dělat, když dítě nerozumí?
Co dělat, když dítě vystrkuje jazyk?
Co dělat, když dítě nepohybuje jazykem?
Co dělat, když dítě neposedí?
Co dělat, když dítě nepoužívá L?
Co dělat, když dítě nemá slovní zásobu?
Co dělat, když dítě nemluví?
Co dělat, když dítě ráčkuje?
Co dělat, když dítě začne koktat?
Co dělat, když se nedaří kreslení?
Buďte mezi prvními, kdo se dozví o novinkách, webinářích a kurzech, které pro Vás chystám.
Živá vysílání pro inspiraci
Pro rodiče předškoláků
O čem se moc nemluví
S čím můžete začít již dnes?
Často se mě často ptáte:
Co je vývojová Dysfázie
Hlavními rysy vývojové dysfázie jsou obtíže s artikulací, porozuměním řeči, vyjadřováním myšlenek a komunikací s okolím. Dítě s touto poruchou může mít potíže s výslovností určitých hlásek, slov nebo frází. Může také mít omezenou slovní zásobu a obtíže s gramatikou.
Je důležité si uvědomit, že vývojová dysfázie není způsobena nedostatečným úsilím nebo leností dítěte. Je to neurologický problém, který vyžaduje odbornou péči. Logopedové a specialisté na komunikační poruchy mohou pomoci dítěti rozvíjet jeho řečové schopnosti a zlepšit jeho komunikaci. S podporou a terapií mohou děti s vývojovou dysfázií dosáhnout významného zlepšení a vybudovat si efektivní komunikační dovednosti. Je důležité, aby rodiče, pedagogové a odborníci spolupracovali, aby dítěti s vývojovou dysfázií poskytli potřebnou podporu a péči pro jeho celkový rozvoj.
Co je Dyslálie?
Dyslálie může mít různé příčiny, včetně genetických faktorů, neuromotorických problémů nebo nedostatečného učení se správné výslovnosti hlásek v dětství. Důležité je, že dyslálie je diagnostikována na základě individuálního hodnocení logopeda nebo řečového terapeuta, který určí, jaké konkrétní hlásky jsou ovlivněny a jaké terapeutické postupy jsou nejvhodnější.
Řečová terapie a cvičení jsou často součástí léčby dyslálie. Terapeut pracuje s jednotlivcem na zlepšení výslovnosti postižených hlásek a pomáhá jim rozvíjet správné řečové dovednosti. Časná intervence a spolupráce s rodinou jsou klíčové pro dosažení úspěšných výsledků při léčbě dyslálie.
Co je Oromotorika?
Co je Rotacismus?
Co je Sigmatismus?
Co je školní zralost?
Školní zralost se může lišit u jednotlivých dětí a není pouze o věku. Některé děti mohou být školně zralé dříve než jiné, zatímco jiné mohou vyžadovat více času a podpory k dosažení této zralosti. Učitelé a rodiče hrají klíčovou roli v podpoře a rozvoji školní zralosti u dětí, což jim pomáhá připravit se na úspěšné školní vzdělávání.